Facebooki fännilehtede välimus muutub

11. Märts, 2012.

Alates 30. märtsist muutuvad visuaalselt Facebooki fännilehed Timeline sarnaseks. Vaatame lähemalt põhilisi muutusi.

Lihtsalt fännidest ei piisa – Facebookile optimeerimine

09. August, 2011.

Fännidest ei piisa, sest kui kasutaja fännib lehte, kuid ei näe sinu postitusi* oma seinal, oled tema jaoks praktiliselt nähtamatu.

Kuidas saada Facebookis tõelisi fänne? Loo sotsiaalseid objekte

06. August, 2011.

Eesti Facebooki turunduses on hetkel levinuimaks märksõnaks “jagatud”. Jagatud tähendab, et kasutaja võttis osa igavast kampaaniast, kus vastutasuks pakuti iPhone või midagi sama ebaoriginaalset.

Selle tulemusena kasvab aga libafännide armee, keda su toode või teenus jätab täiesti külmaks. Mida rohkem sinu postitusi kasutaja ignoreerib, seda madalamale langeb EdgeRank ja mingil hetkel ei ilmu need enam tema seinal.