Kampaania Aita Eesti koeri

14. Juuli, 2009.

13. juulil alustasime koer.ee portaalis kampaaniat Aita Eesti koeri.

Kampaania eesmärgiks on koguda vähemalt miljon krooni nende õnnetute koerte jaoks, kes on hüljatud ja/või väärkoheldud. Tahame aidata neid, kes vajavad kiiresti veterinaarabi, ravitoitu jne.
Annetaja saab soovi korral osta Aita Eesti koeri kampaanialehele endale sobivas koguses ruute ehk reklaamipinna.

Veebianalüütika – Trendly täiendab Google Analyticsit

15. Juuni, 2009.

Sattusin täna sellise väikese tööriista peale nagu Trendly. Tegemist on programmiga, mis analüüsib Google Analyticsi andmeid ning aitab paremini näha külastustrende.

Google Analytics on küll suurepärane programm statistika kogumiseks ning enamike andmete nägemiseks. Kuid erinevate nädalapäevade tõusud/langused ei lase näha tegelikke trende.

Google Adwordsi kasutatakse viiruste levitamiseks

17. Detsember, 2008.

Viiruste levitajad on üks loovamat sorti tegelasi, kes arvutikasutajate petmiseks pidevalt uute ja mõjuvate meetoditega välja tulevad. Seekord kasutati selleks Google Adwordsi.

Google kasutajad on juba ammu õppinud vahet tegema makstud ja tasuta tulemustel. Kui otsingutulemuste nn “orgaaniline” ehk maksmata osa on see, kus peitub tavaliselt kõige huvitavamat ja relevantsemat sisu, siis sponseeritud tulemustest oodatakse usaldusväärsust, kuna tegu on kommertsveebilehtedega, mille puhul on see tähtsaks kriteeriumiks.