Facebooki fännilehtede välimus muutub

11. Märts, 2012.

Alates 30. märtsist muutuvad visuaalselt Facebooki fännilehed Timeline sarnaseks. Vaatame lähemalt põhilisi muutusi.


- Lisandub päisepilt, kaanepilt ehk plakat (cover) suurusega 850x315px. Päisepildile on kehtestatud reeglid - seal ei tohi olla pakkumisi, üleskutseid jms reklaami, samuti ei tohi see sisaldada infot mida peaks lisama "About" lehele

- Profiilipildi mõõt on uus - minimaalne suurus on 180x180px, mida kuvatakse 125x125px suurusega aknas

- Menüüd, mis olid enne vasakul profiilipildi all, on nüüd päiseosas, muutub ka nende laius. Ka ei ole enam menüü kuvatud linkidena vaid akendena.

- Fännilehe haldajale saab saata privaatset sõnumit.

- Ajateljel ehk timelinel saab fännilehe haldaja postitust eraldi esile tõsta, klikates tähekujulisele ikoonile Highlight. See muudab postituse lehe laiuseks, mugav kasutada piltide puhul, sest hakkab paremini silma
- Ajateljele saad lisada Verstaposti (Milestone) teksti - siin saad jagada infot oma ettevõtte kohta (ettevõtte asutamise aeg jne).

- Fännilehe päises näeb administraator admini töölauda.

- Lisandunud on funktsioon "Pinned post" - saad postituse fikseerida kindlale kohale lehe vasakusse ülaossa, sel moel saad konkreetset postitust esile tuua.

- Maandumislehte ei saa enam panna vaikimisi leheks.

 

Loe Facebooki poolt kirja pandud vastuseid uue kujunduse kohta. Veel üks kasulik link.



Lisa kommentaar


Kontrollkood
Värskenda